https://devents.ro

luni, 26 martie 2012

Solutii naturale si tratamente naturiste impotriva matretii


Solutii naturale si tratamente naturiste impotriva matretii

Tratamentul cu otet de mere

Otetul de mere contine acizi naturali foarte puternici, care impiedica ingrasarea parului. Daca ai parul gras, otetul de mere este cea mai indicata solutie pentru a scapa de matreata. Amesteca 1/2 cana de otet cu 1/4 cana cu apa si clateste-ti parul dupa samponare. Otetul nu afecteaza parul, prin urmare nu este nevoie sa clatesti si cu apa curata.


Tratamentul cu ceai de musetel

Se stie ca ceaiul natural de musetel are efecte calmante, insa pe langa acest beneficiu mai are si proprietatea de a hidrata scalpul. Adauga 3 pliculete de ceai de musetel in 3 cani de apa, fierbe-le putin si lasa-le apoi la infuzat timp de 5 minute. Indeparteaza pliculetele si clateste-ti parul cu ceai.


Tratamentul cu aloe vera

Aloe vera are o varietate de intrebuintari. Dar stiai ca iti poate rezolva si problema matretii? Aplica putin gel de aloe vera pe par si maseaza cu delicatete. Lasa sa actioneze timp de 10 minute si apoi samponeaza-l.

Un comentariu:

  1. Buna, eu sunt studenta la medicina si tot aveam o problema cu matreata si mancarimea scalpului in ultimul timp.
    Am citit mai multe informatii despre aparitia si cauzele care duc la matreata si apoi am hotarat sa merg sa vorbesc cu un doctor bun sa imi recomande produse care sa ma scapa de matreata.
    Doctorul mi-a dat sa folosesc un sampon natural cu ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil) de la Thursday Plantation.
    Pe langa sampon mi-a zis ca ar fi bine sa imi cumpar si o sticluta de ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil). In cazul in care matreata e mai rezistat la inceput sa pun direct in sampon uleiul sau direct in mana cateva picaturi peste sampon.
    Produsele si-au facut efectul dorit si m-au scapat complet de matreata dar si de mancarimea scalpului.

    Acum folosesc samponul mereu pentru ca imi place enorm de mult ca nu face spuma si ca miroasa incredibil de bine a natura.

    RăspundețiȘtergere